Na vele jaren ervaring durven we te zeggen dat we weten wanneer marketing voor scholen echt werkt. Dat de communicatie echt een onderdeel is van de boodschap die je wilt uitdragen met je gehele school. En dat het helpt om mensen naar je school te trekken met een aantrekkelijk verhaal en daarbij passend visueel concept.
Kennissessie 'Marketing voor scholen'
Scholen zullen het met ons eens zijn als kennis er niet is om voor jezelf te houden. Daarom delen we graag vrijblijvend onze ervaringen in een vrijblijvende kennissessie "Marketing voor scholen." In deze 2 uur durende sessie voor ca. 5 personen praten we u bij over de ins en outs op het gebied van media en marketing en ervaringen die relevant zijn voor middelbare scholen.
Het bekende Gergiev Festival vindt jaarlijks plaats in de Doelen. Webvertising, uitnodigingen, advertenties, brochures en outdoorcampagnes trekken duizenden bezoekers naar Rotterdam voor vier dagen klassieke muziek.
Voor de Nederlandse Viooldag worden bezoekers geworven via o.a. getargete social media campagnes, videotrailer, nieuwsbrieven en via partners zoals viooldocenten, etc. Tevens verzorgen we de aankleding op de dag zelf; programmaboekje, signing, polsbandjes, etc.